Smulkiajam verslui: 10 idėjų lengvam klientų lojalumo pritraukimui 2

„Young Entrepreneur Council“ įkūrėjas Scottas Gerberis rūpinasi jaunimo verslumo skatinimu, bando spręsti nedarbo ir patirties stokos problemas. Ši ne pelno siekianti organizacija suteikia galimybę jauniems verslininkams naudotis reikiamais prietaisais, ištekliais, teikia patarimus, be kurių verslas merdėtų ir negalėtų plėstis.

S. Gerberis įsitikinęs, kad geras sąryšis su klientu, kuris vėl bus pasiruošęs pas jus užsukti, padės konkuruojant su kitomis panašias paslaugas ir prekes teikiančiomis kompanijomis. Ką reikėtų tokioje situacijoje padaryti, siūlo sėkmingai dirbantys jauni verslininkai.

10 būdų pigiai prisivilioti klientų dėmesį

1. Mūsų klientai – mūsų modeliai

Majamyje įsikūrusios „Sweat EquiTees“ vadovas Benjaminas Leisas: Esame įsitikinę, kad klientams reikia siūlyti tai, kas geriausia. Jie yra mūsų gyvenimas ir siela. Prašome drabužių pardavėjų klientams pasiūlyti atsiųsti mums nuotraukų, kaip šie atrodo apsivilkę mūsų gaminiais. Šių „modelių“ nuotraukas mes skelbiame savo interneto svetainėje. Tai įdomus ir patrauklus būdas siekiant skatinti mūsų klientus bendradarbiauti ir kartu reklamuoti mūsų produkciją.

2. Palaikyti virtualią draugiją

„Nathalie Lussier Media“ vadovaujanti Nathalie Lussier: Kiekvienas mūsų mėgsta dalyvauti pobūviuose, vakarėliuose ir draugijose, ypač tada, kai nereikalaujama puošniai apsirengti ar kažkur toli vykti. Aš rengiu virtualias draugijas pasitelkusi interneto pokalbiams vaizdo kamerą. Bendrauju, džiuginu įdomiais patarimais, laidau juokelius ir atsakinėju į klientų klausimus. Kodėl gi ir jums nepamėginus bendrauti įdomiai?! Pavyzdžiui, aš per Helovynas su klientais virtualiai bendravau užsimaukšlinusi raganos skrybėlę!

3. Klientai – dėmesio centre

„Entrepreneurs Unpluggd“ vadovas Timas Jahnas: Mums patinka interneto dienoraštyje rašyti apie buvusius renginius ir jų dalyvius. Mūsų klientai patenkinti, kai apie juos rašome. Jie jaučiasi sudominti, nepamiršti ir įvairiais įvykiais bei bendryste susiję su mūsų kompanija.

4. Pinigai – į kliento kišenę

Robertas Sofia iš „Platinum Advisor Marketing Strategies, LLC.“: Jei jau žinote, kas yra jūsų klientai ir ką jie daro siekdami pragyventi, susisiekite su kitais žmonėmis, kuriems reikalingos tokios jų prekės paslaugų. Niekada nebus didesnės padėkos klientui kaip tik kitiems pranešti apie tai, iš ko jis užsidirba duonai. Jeigu taip papildysite kliento kišenę, patikėkite – papilnės ir jūsiškė.

5. Paskambinkite klientams

„Insanely Useful Media“ vadovas Corbettas Barras: Skambinti senamadiška, bet kas gali būti geriau už bendravimą su klientu „vienas su vienu“. Susisiekite su klientu net ir tuomet, kai tai nesusiję su sandoriu ar preke. pasišnekėję 10 minučių labiau pažinsite klientą ir sužinosite svarbių faktų, kodėl buvote pasirinkti būtent jūs. Jei dažnai sėdite internete, pakaks susisiekti „Skype“!

6. Jaukas geo-slėptuvėse

Vanessa Van Petten, „Science of People“: „Klientams organizuoju geo-slėptuvių paieškas (Geocache Scavenger Hunt). Žaisdami jie gali artimiau susipažinti ir kaip komanda siekti bendro tikslo – rasti paslėptą „lobį“. Jaukas „medžiotojams“ – mano kompanijos sukurtas produktas. Tokių geo-slėptuvių paieškai naudojamos GPS koordinatės, padedančios aptikti reikiamą vietą ir paslėptus daiktus. Klientams ši pramoga suteikia didžiulį pasitenkinimą, o kartu yra būdas iš esmės pakeisti nusistovėjusius marketingo principus. Savo produktą ar paslaugą būtinai panaudokite kaip jauką. Taip paskatinsite „medžiojančiųjų“ smalsumą.

7. Naudokis „YouTube“

Nickas Friedmanas iš „College Hunks Hauling Junk“: „YouTube“ vaizdų svetainė yra prieinamiausiais ir pigiausias būdas susikurti įdomią ir patrauklią erdvę. Naudokitės paprasta vaizdo kamera su lengva redagavimo programa. Ją įrašykite darbuotojų vertinimą ir klientų atsiliepimus. Nepamirškite ir juokingų, unikalių kardų iš kompanijos darbuotojų gyvenimo. Klientams tai bus mėgėjiška ir patrauklu.

8. „Užkabinkite“ konkursais

Lucas Sommeris, „Audimated“: Pradžiuginkite klientus įvairiomis smulkmenos, skelbkite konkursus ir akcijas, kuriose jie mielai dalyvautų. Pavyzdžiui, prašau muzikantų pasidalinti istorijomis ir patirtimi socialiuose tinkluose. Geriausios istorijos laimi nemokamą muzikos skaitmeninio platinimo galimybę per „iTunes“ ar „Amazon“. Tikslas – taip pritraukti naujus klientus – draugų draugus . Išlaidos minimalios, ir investicijų grąža – labai didelė.

9. Tapk prieinamu

Seanas Ogle, „Location 180, LLC“ vadovas: Žmonėms patinka, kai jus gali pasiekti bet kada, kad ir kur būtumėt. Rašydamas el. laišką visada jį baigiu parašu: „Galiu asmeniškai Jums padėti? Tuomet Jums verta paspausti „Reply“ (Atsakyti). Nuolat gaunu daugybę atsakymų, ir taip kuriu glaudų ryšį su klientais.

10. Fanams – šiek tiek meilės „Facebooku“

Andrewas Saladino iš „Just Bath Vanities“: Mėgstame bendrauti, tad džiaugiamės pritraukdami gerbėjų ir potencialių klientų ratą. Kiekvieną savaitę „Facebooke“ iš turimų fanų renkame „Savaitės faną“. Smagu, kai susilaukiame tokio gerbėjų palaukymo, kurie tokį „postą“ paplatins ir savo asmeniniame socialinio tinklo profilyje.

lTbD-M9JMZk

Verslo ir technologijų žurnalistas Efraimas Turbanas klientų aptarnavimą apibrėžia kaip „veiklą, skirtą didinti klientų pasitenkinimo lygį – jausmą, kad produktas arba paslauga turi atitikti klientų lūkesčius“. Nors tokia patirtis su klientais skirtinga ir reiškia skirtingus dalykus, pirmiausia ji apibūdinama kaip kliento gebėjimas prisirišti prie tam tikro prekės ženklo arba kompanijos. Tai gerokai skiriasi nuo klientų aptarnavimo, kuris orientuotas į vienkartinį sandorį. 

Kategorija: Reklama ir rinkodara, Parašė: Dyglys

Komentarai (2)

  • TonyViet
    2013-07-29 12:32
    Thanks for such a great article here. I was searching for something like this for quite a long time and at last I’ve found it on your blog. It was definitely interesting for me to read about web applications and their market situation nowadays. thanks one more time and keep posting such nice ones in the nearest future too.
    http://verchini.com/that-lung-nam
  • TonyViet
    2013-07-29 12:32
    Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more information? It is extremely helpful for me...thanks
    <a href="http://verchini.com/bop-nam" >bop nam</a>